Skip to main content

Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan

Hai, Salam Bahagia!~
Kakak nak tukar wish kakak dari salam sejahtera ke Salam Bahagia. Sebab kakak suka kalau semua readers kakak bahagia. Hati kita kalau bahagia, buat apa pun smooth je kan? Kalau ada ujian kecil berlaku pun, senang sangat kita tangani. 

Kadang² kita boleh senyum je sesambil jawab "Tak apalah, small matter". Cuba kalau hati kita tengah serabut, lutut terlanggar bucu meja pun, meja yang dimakinya. Hahahaha. Ini realiti tau. Suatu masa dulu, kakak pernah jadi orang yang begitu. Cepat baran, semua nak marah dan salah kan orang lain. Walhal kita tak sedar, semua tu Allah tengah cuit kita skit je tu..

Baiklah, jom kita berborak pasal program Detox Shaklee yang tengah duk viral, hot market. Sana sini orang duk bercerita pasal detox detox detox.

Image result for logo detox shaklee 

Kakak dah cerita hari tu apa kelebihan program Jom Detox Jutawan. Now mari kita cerita macamana nak join? Boleh ke join macam tu aja?


Detos Shaklee by #JomdetoxJutawan ni exclusively hanya untuk #TeamJutawan sahaja. Bermakna, korang kena jadi ahli Shaklee dulu, kalau belum.

Kalau dah jadi ahli Shaklee, kakak kena cek korang dari team mana. Kalau selain dari #TeamJutawan, kakak minta maaf. Korang tak boleh follow program kakak. Samada korang kena tunggu membership korang expired, then register semula under team kakak, ataupun korang kena kerahkan your own team jalankan program yang sama.

Tapi sudah semestinya laa #JomDetoxJutawan adalah team terbaik dalam program Detox Shaklee ni sebab kami adalah pioneer dan Master kami iaitu Master Laila adalah founder kepada #JomDetoxJutawan ni.

Kenapa WAJIB join under kakak, bukan coach lain?


Kakak adalah antara coach batch pertama dalam #JomDetoxJutawan ditubuhkan. Dari mula detox ke macam² experiment yang dibuat bagi memastikan program ni adalah yang terbaik, kakak dah lalui semuanya. Mealplan asal yang disediakan nutritionist Shaklee, kami menjadi bahan ujikaji dan olah supaya peserta² mendapat results yang optimum. Bukan hanya sekadar buang toksin dan turun berat ala kadar.

Apa yang kami mahukan, ALANG-ALANG MENYELUK PEKASAM BIAR SAMPAI PANGKAL LENGAN.


Results yang peserta² dapat, dari masa ke semasa kami cuba upgrade supaya ada rekod dipecahkan setiap kali detox. Kami pastikan peserta² puashati dan faham konsep hidup secara sihat, bukan hanya semata² turunkan berat badan.

"Saya masih blur², tak faham macamana program ni dijalankan?"

Program ni dijalankan di dalam group whatsapp, dipantau oleh certified coach selama 17 hari.
  • 5 hari pre-detox (pengenalan dan memperkenalkan badan kepada mealplan detox)
  • 7 hari detox (mealplan disediakan beserta pemakanan supplement)
  • 5 hari post-detox (maintaining dan amalan pemakanan yang sihat)
Dalam group Detox Shaklee by #JomDetoxJutawan ni, coach bukan sahaja ajar macamana nak makan dengan cara sihat, bak kata tagline kami "You Don't Have To Eat Less, You Just Need To Eat Right", kami juga ajar mengenal makanan yang sihat. Bahan-bahan masakan yang sihat. Yang kadang² kita tak sangka pun bahan tu sebenarnya tak sihat dan ada lagi raw ingredients yang kita boleh gantikan dalam masakan kita.

Pendekata, segala kemusykilan, peserta jangan ragu² nak tanya coach especially peserta kakak. Of course korang akan dapat special personal coaching dari kakak. Sudah tentu!

Kalau korang masih belum puashati, kakak boleh kasi korang FREE PREVIEW via telegram group. Dalam telegram tu, macam² info korang boleh cari. Dari situ korang boleh pertimbangkan samada korang dah ready untuk berubah atau sebaliknya.

No more hesitate. Meh kita borak² dari hati ke hati.

Sekian dulu, nanti ada rezeki kakak kongsi cerita lagi, Wassalam❤❤❤






Comments

Popular posts from this blog

Super Upline Grand Master Freddie Lee

Rezeki Allah nak beri pelbagai cara dan pelbagai bentuk. Jangan ingat rezeki ni duit dan kebendaan semata². Rezeki kakak untuk berada bersama² insan terpilih berkunjung ke rumah Grand Master Shaklee, Master Freddie Lee. Rumah yang beliau panggil SUCCESS HOME. Seronok kan, dapat miliki satu² benda dengan hasil titik peluh kita sendiri. Belum pernah jumpa di mana² syarikat MLM, yang setiap perjumpaannya jarang ajar marketing strategy, selalunya akan ajar macamana nak cari downline nak cari downline nak cari downline (ulang macam labulabi) Tapi dengan bisnes Shaklee di bawah payung kepimpinan team kakak, subhanallah! Mereka ajar macamana nak kenal innerside kita. Mendekatkan diri dengan Allah lebih penting. Kejar akhirat, dunia akan kejar kita. Walaupun Master Freddie bukan beragama Islam, tapi cara ajaran tetap sama, KENAL INNERSELF, DIDIK INNERSELF. I (aku, saya) adalah orang terpenting dalam hidup kita. Bukannya diri luaran kita, bukan otak kita. Yang menggerak

Success Story Jom Detox Jutawan

Hai, Salam Sejahtera!~ Apa khabar korang? Kakak harap pembaca entry kakak sihat² belaka. Kalau tak sihat tu, agaknya kenapa? Kalau demam, kenalah kuatkan imun badan. Tapi kalau ada penyakit, meh kita buat Detox Shaklee dengan JomDetoxJutawan by Coach Amy. Kakak la tu! Ke masih ada yang tak kenal? Harini kakak nak kasi korang 5 testimoni hebat peserta² yang dah berjaya merubah kehidupan mereka dengan Detox Shaklee. So tanpa melengahkan masa... ecewahhhh! 💖💖💖 HILANG BERAT PALING BANYAK 💖💖💖  Raihanah Ahmad, 40 tahun. Mesra dengan panggilan Coach Anah, memang dari azali overweight dan obesiti dari kecil. Tak pernah pun capai berat badan normal. Siapa sangka kan? Dengan Jom Detox Jutawan, Coach Anah mampu milik bentuk badan slim dan berat normal macam orang lain. Dan yang paling best, Coach Anah yang ada minor masalah kesihatan, siap buat blood test untuk pastikan program Detox Shaklee ni memang berkesan untuk menyelesaikan masalah kesihatan. So siapa

TESTIMONI ~ DAH BERTUKAR SAIZ KE AIDA JEBAT

Masalah berat badan yang saya hadapi ni sangat merunsingkan selepas berpantang anak ke 3. Terpedaya dengan omongan ibu menyusu cepat lapar, ibu menyusu kena makan banyak untuk hasilkan susu ibu dengan banyak, kononnya. Sehinggalah berat naik mendadak hampir mencecah 70 KG. Macam tak percaya pada diri bila tengok badan sendiri. Luar biasa gemuk. Sebab sebelum-sebelum ni berat saya tak cecah 60 KG. Dari situ timbullah bermacam-macam masalah pada diri. Cepat letih, mengah, malas nak bersiap dan berdandan sebab semua baju dah tak muat. Bayangkan blouse masa mengandung saya boleh pakai lagi. Nak sudahkan rukun solat 5 waktu pun termengah-mengah. Nak buat yang sunat lagi lah malas, sebab rasa mengah teramat. Aktiviti-aktiviti luar memang dah tak sanggup buat sebab jadi cepat berpeluh,panas dan emosi jadi tak stabil. Rasa cepat nak marah  dan stress. Waktu malam, tidur pun berdengkur. Suami pun dah naik hairan sebab sebelum-sebelum ni tak berdengkur. Pantang letak kepala pastu lena. Lemah b