Skip to main content

Success Story Jom Detox Jutawan

Hai, Salam Sejahtera!~

Apa khabar korang? Kakak harap pembaca entry kakak sihat² belaka. Kalau tak sihat tu, agaknya kenapa? Kalau demam, kenalah kuatkan imun badan. Tapi kalau ada penyakit, meh kita buat Detox Shaklee dengan JomDetoxJutawan by Coach Amy. Kakak la tu! Ke masih ada yang tak kenal?




Harini kakak nak kasi korang 5 testimoni hebat peserta² yang dah berjaya merubah kehidupan mereka dengan Detox Shaklee. So tanpa melengahkan masa... ecewahhhh!



πŸ’–πŸ’–πŸ’– HILANG BERAT PALING BANYAKπŸ’–πŸ’–πŸ’– 

Raihanah Ahmad, 40 tahun. Mesra dengan panggilan Coach Anah, memang dari azali overweight dan obesiti dari kecil. Tak pernah pun capai berat badan normal. Siapa sangka kan? Dengan Jom Detox Jutawan, Coach Anah mampu milik bentuk badan slim dan berat normal macam orang lain. Dan yang paling best, Coach Anah yang ada minor masalah kesihatan, siap buat blood test untuk pastikan program Detox Shaklee ni memang berkesan untuk menyelesaikan masalah kesihatan. So siapa cakap orang yang memang gemuk dari kecik, tak mampu nak kurus normal macam semua orang? Kami dah buktikan.

So next we to to second testimoni.



πŸ’–πŸ’–πŸ’– WARGA EMAS PUN DETOXπŸ’–πŸ’–πŸ’–


Kamariah Awang, 66 tahun. Eh eh mak siapa yang lawa sangat tu? Emak kakak lah! Emak asyik duk komplen sakit lutut, badan pun berat jadi kakak suruh dia ambil Set Platinum Detox, paksarela join group detox. Alhamdulliah, emak suka dengan results yang dia dapat walaupuan hanya selepas sekali detox. Badan lebih ringan. Peha & perut mengecil. Nak berjalan pun senang bila kaki dah ringan ni. 

Maklumlah, emak & ayah suka bercuti dan ayah pulak suka bawak emak buat aktiviti yang agak lasak. Berjalan jauh dan sebagainya. Alhamdulillah, sekarang tiapkali nak pergi bercuti, mak dah tak risau lagi. Kalau dulu, takut sangat cepat penat dan tak dapat nak catch up, kesian ayah yang dah plan macam² tempat nak pergi terbantut sebab emak sakit kaki. Sekarang tidak lagi. Nafas pun dah tak tercungap tambahan emak juga amalkan omega guard. Alhamdulillah!


πŸ’–πŸ’–πŸ’– PESERTA PALING MUDA πŸ’–πŸ’–πŸ’–

Shahrafie, 15 tahun. Adik Rafie adalah peserta paling muda dalam program JomDetoxJutawan. Kakak², makcik² peserta semua kagum dengan semangat berterusan yang ditunjukkan oleh Adik Rafie yang non-stop teruskan program detox. Katanya dia takkan berhenti selagi tak capai berat yang dia idamkan.

Adik Rafie yang tersasar dengan pemakanan tidak sihat dari kecil, mendapatkan kesedaran dari ibu beliau, Coach Shalhah. Syukur Alhamdulillah, bukan sahaja Adik Rafie, malah 2 orang kakaknya juga turun serta merubah kehidupan mereka dengan program Detox Shaklee ini.



πŸ’–πŸ’–πŸ’–PENGIDAP SAKIT KRONIKπŸ’–πŸ’–πŸ’–

Norlia Sabran, 50 tahun. Pengidap gastrik dan kencing manis yang kritikal. Tapi dengan semangat kuat untuk jayakan program detox ni, Kak Norlia berjaya harungi macam² rintangan. Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.

Kalau semangat tak kuat, yang takde sakit pun, buat alasan macam². Betul tak? Gigih dan tabik dengan semangat yang Kak Norlia tunjukkan demi untuk sihat. Alhamdulillah!




πŸ’–πŸ’–πŸ’– REKOD TERTINGGI DENGAN SEKALI DETOXπŸ’–πŸ’–πŸ’–



Akhir sekali, pemegang rekod paling banyak loss weight dalam 1 program.Tak perlu explain lebih banyak. Motif kat sini kakak nak kasitahu, tak mustahil untuk hilangkan 10kg pun sebab bukti dah ada! Nak tahu apa rahsianya? Kenalah join team kami.

Cepat² tekan link ni untuk tahu lebih lanjut plan & program JomDetoxJutawan. Exclusively by your coach, Coach Amy.

Sekian dulu, nanti ada rezeki kakak kongsi cerita lagi. Wassalam❤❤❤



Comments

Popular posts from this blog

Super Upline Grand Master Freddie Lee

Rezeki Allah nak beri pelbagai cara dan pelbagai bentuk. Jangan ingat rezeki ni duit dan kebendaan semata². Rezeki kakak untuk berada bersama² insan terpilih berkunjung ke rumah Grand Master Shaklee, Master Freddie Lee. Rumah yang beliau panggil SUCCESS HOME. Seronok kan, dapat miliki satu² benda dengan hasil titik peluh kita sendiri. Belum pernah jumpa di mana² syarikat MLM, yang setiap perjumpaannya jarang ajar marketing strategy, selalunya akan ajar macamana nak cari downline nak cari downline nak cari downline (ulang macam labulabi) Tapi dengan bisnes Shaklee di bawah payung kepimpinan team kakak, subhanallah! Mereka ajar macamana nak kenal innerside kita. Mendekatkan diri dengan Allah lebih penting. Kejar akhirat, dunia akan kejar kita. Walaupun Master Freddie bukan beragama Islam, tapi cara ajaran tetap sama, KENAL INNERSELF, DIDIK INNERSELF. I (aku, saya) adalah orang terpenting dalam hidup kita. Bukannya diri luaran kita, bukan otak kita. Yang menggerak

TESTIMONI ~ DAH BERTUKAR SAIZ KE AIDA JEBAT

Masalah berat badan yang saya hadapi ni sangat merunsingkan selepas berpantang anak ke 3. Terpedaya dengan omongan ibu menyusu cepat lapar, ibu menyusu kena makan banyak untuk hasilkan susu ibu dengan banyak, kononnya. Sehinggalah berat naik mendadak hampir mencecah 70 KG. Macam tak percaya pada diri bila tengok badan sendiri. Luar biasa gemuk. Sebab sebelum-sebelum ni berat saya tak cecah 60 KG. Dari situ timbullah bermacam-macam masalah pada diri. Cepat letih, mengah, malas nak bersiap dan berdandan sebab semua baju dah tak muat. Bayangkan blouse masa mengandung saya boleh pakai lagi. Nak sudahkan rukun solat 5 waktu pun termengah-mengah. Nak buat yang sunat lagi lah malas, sebab rasa mengah teramat. Aktiviti-aktiviti luar memang dah tak sanggup buat sebab jadi cepat berpeluh,panas dan emosi jadi tak stabil. Rasa cepat nak marah  dan stress. Waktu malam, tidur pun berdengkur. Suami pun dah naik hairan sebab sebelum-sebelum ni tak berdengkur. Pantang letak kepala pastu lena. Lemah b